Tack

Tack för alla fina ord.

Har inte haft tiden eller orken att skriva något.
Tänkte göra det lätt för mig nu.

Elles lista!

* Skakar av mig allt tråkigt och jobbigt i helgen och bara är

* Dricka glögg med familjen

* Farfar och Inga kommer över och sover här i helgen
* Äta jätte god lassange i kväll, bara det är något att se fram imot
* Nästa Fredag är löst!!!!!!!!!!!!
* Tack Emma för det!!!

Ni kan få lite info om det längre fram det kommer bli en kväll jag sent kommer att glömma jag längtar redan!
http://www.youtube.com/watch?v=B5Dc14h_3W0&feature=fvsr

Är  nu uppskriven på gäst lisan till deras efterfesten!
Det var år 2001 jag träffade hela gänget sist och 6 år sen jag träffade Nick för sista gången.
Det har hänt en hel del sen dess =).

*Jag  adventspyntade igår kväll blev fint längtar tills det kommer snö och det närmar sig julafton då kan jag plocka fram jultomtarna och julgardinerna.

I natt drömmde jag att vi skulle måla vårat sovrum vitt, kanske inte är sån dum idé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0