Om det hade varit sommar hade det varit lättare då?


Idag var det dax för salstenta som jag trodde gick bra men va fel jag hade...
gick åt pipsvängen.
Roffade åt mig 3 bloss av en cigg (Level) från en utav våra klasskamrater efteråt fy fan va äckligt. En än gång fick jag bekräftat att cigg är äckligt!.
Satt sedan och surade inne på kaffet i 21:an med brudarna men inte hjälpte det.
Det visar sig om 20 arbetsdagar om jag får göra om skiten eller inte.

Käkade lunch i skolan med Anna (tack för lånet utav din kniv) jag glömde att ta med egna bestick idag.
Duktiga som vi var så gick vi sedan och satte oss för o plugga till nästa salstenta den 20 November. Så jätte mycket plugg blev det dock inte läste 4 sidor sen så var det mycket roligare och prata om allt annat som händer i Annas liv just nu (kram på dig)
tack så jätte mycket för att jag fick åka med dig till skolan och hem från skolan idag.
När jag kom till dagis sov Felicia så jag passade på och läsa 2 sidor till i boken medans jag väntade på att hon skulle vakna. Ca 10 minuter senare kommer Maria ut med en inte allt för pigg Felicia i famnen.

Home sweet home
När Patrik kom hem från jobbet så åkte vi
och handlade på Willys de blir lassange imorgon kväll, kött och potatisgratäng på lördag och hemma gjord pizza på söndag
om ni undrar =)!

Vårt lilla busfrö


Som nu sover.

Ska gå ner till Patrik och sätta mig tillrätta i soffan och kolla på lyxfällan.

Imorgon ska jag plugga hemma hela dan, så om det är någon som är sugen på en kopp kaffe så sväng förbi hos mig =)!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0