Måndag

Håller ni med mig när jag säger att Måndagarna är de tråkigaste och jobbigaste dagen på hela veckan?

Måsten idag
*Skriva rent anteckningarna från i Fredags. Är sur på mig själv att jag it tog tag i de direkt efter jag slutade i Fredags. Menar nu kommer jag ju knappt ihåg vad det är jag skrivit, och det blir dubbelt så mycket jobb nu i stället.
* Sätta på kaffe så kommer min kära plugg kamrat Anna hit så ska vi slå våra kloka huvuden ihop och plugga inför matte tentan på torsdag.
*Städa
* och träna

Tror att listan kommer bli längre en så tyvärr.

Nu ska jag åka till dagis med Felicia

Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: sa

hare gått bra me plugget?

2009-11-09 @ 23:41:41
URL: http://sandritaa.blogg.se/
Postat av: elle

Sådär jag har iallafall försökt plugga lite matte och skrivit lite om tal och samtal men den tentan känns som jag aldrig kommer klara. Hur har det gott för dig?

2009-11-10 @ 09:53:14
URL: http://elleohlsson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0