Jag har fyndat

Tog en sväng förbi Tuna park på vägen hem från Skogstorp idag. Där träffade jag Anna min härliga vän, eftersom vi inte har träffats på evigheter så var vi bara tvungna och prata en liten stund innan jag rusade vidare, hade inte tänkt stanna så länge.
Men var ändå tvungen och prova 2 par byxor och 2 par tröjor inne på Gina.
Sen såg jag en heldel snyggt inne på Bik Bok, men bestämde mig för att inte prova. Blir så j-vla svårt annars o låta bli plånboken.
Istället gick jag till skopunkten och där må ni tro fyndade jag 2 par skor för endast 223kr. TVÅ PAR!!





Helt otroligt, vilken lycka!!!

Våra nattgäster (farfar och Inga) åkte hem redan vid 11 tiden i dag så dagen har annars bestått av mys pys i soffan med familjen. Söndagarna hemma hos oss brukar se ut så. Det är skönt o ladda batterierna inför den kommande veckan med barnen på förskolan igen. Som oxå blir den sista veckan på ett bra tag framöver för nästa termin är vi inte alls ute på någon VFU, vilket jag kan tycka är lite fel.

Lillfröken här hemma har kommit in i jordens trotts nu hon testar allt, allt som bara går i testa. Något som får henne lugn är när hon badar där skulle hon kunna sitta i timmar. Idag så passade hon på o hjälpa mamma och städa lite oxå.




Tack hjärtat

Snart väntar den 3´dje filmen av Johan Falk serien. Om ni inte har sett dom så tycker jag ni ska göra det. Dom är riktigt bra.

Fortsatt trevlig Söndag på er alla.

P.s mina pluggisar saknar er, vi kanske kunde ringas lite den här veckan eller vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0