Guld stjärna i kanten

Redovisningen gick kalas bra nu återstår bara tentan på fredag som jag räknar med går åt pipsvängen.. Asymmetrisk och symmetriskt hur var det nu?, Utvecklingszonen och stödstrukturen hur var det nu?. LGT metoden och witting metoden hur funkade de....Ni hör ju HJÄLP!!!!!

Vill bara skrika ta mig härifrån!!!

Hade iallafall en trevlig lunch tillsammans med mina kursare Sandra och Anna på Retro (vi har studentrabatt där) Så det blir ju en och annan lunch där.

Jag ska snart dra på mig träningskläderna och fara ut i regnet för att åka till träningen, som nu för tiden är det enda stället som jag kan slappna av på.

Konsert snart, det ser jag fram imot
Julafton firar vi hos oss i år, ska bli spännande och de ser jag fram imot
Det blir nyårsfirande tillsammans med Michan och hennes goa familj i år igen, det ser jag fram imot.
Fyller 26 år den 1 Januari, ska bli kul o få presenter

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0