Farsdag

Till alla pappor där ute hoppas ni får en jätte mysig dag med era nära och kära idag.

Jag och Felicia bjöd på frukost på soffan då Patrik somnade där inatt. Sen fick han ett jätte gulligt kort av Felicia och ett stort paket av mig=).

Efter lunch ska vi åka till min pappa och fira honom.
Han ska få en lyckosten från mig. Låter kanske lite konsdigt men jag tycker att det är en toppen present.

För en liten stund sen hittade jag Felicia bland sina nappar bakom sängen


Busunge.


Nu ska jag kika på inbjudningskort..  


Kommentarer
Postat av: Michan

Ska ni gifta er????? =)

2009-11-08 @ 17:42:32
Postat av: elle

Nej men vi ska ha en stor fest... jag återkommer om den när ska vi ses ?=(

2009-11-09 @ 09:32:14
URL: http://elleohlsson.blogg
Postat av: Michan

Okej, jag som trodde att jag skulle få gå på bröllop =)

Ja du vi måste försöka få till det någon gång. Det är onsdagar och jänm helger som passar oss.

kram

2009-11-09 @ 10:55:25
Postat av: elle

skickar ett sms men jämna helger då=).

2009-11-09 @ 22:13:52
URL: http://elleohlsson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0