Duktig flicka

Måste få beröma mig själv en smula har pluggat hela dan.
Förutom när pappa var över på en kaffe
och sen när Patrik kom hem och käkade lunch så satt vi och kollade lite på hur det ser ut kring jul med dagis, jobb och plugget. Hade kanske tänkt och jobba lite i jul om jag får ;) har ringt till jobbet och sakt att jag har möjlighet att jobba 3 helger på rad nu, då vi inte har något inbokat som i och försig är lite konstikt då det alltid är fullt i vår almanacka.

Ikväll ska jag gå på styrelsemöte klockan halv 7, tror ju att jag bara kommer sitta där och lyssna på vad de andra har o säga och bara hålla med....
Hoppas, hoppas på att jag sen kan hinna till träningen som börjar halv8 tänkte faktiskt gå till mötet i träningskläderna.

Imorgon har jag min allra första salstenta i mattematiskt tänkande
Tjohoo
Har i allafall försökt o pluggat sen är det lite svårt och veta vad man ska kunna då det handlar om egyptiska tal indiska tal och nu tidens tal.

Håll tummarna är ni snälla så återkommer jag med resultatet.

Nu ska jag gå ner och laga kvällsmat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0