Måndagar dom är aldrig roliga

Vilken otroligt seg dag det har varit idag.
Var på en föreläsning på förmiddan som absolut inte gav mig något av värde.
Kan ha varit föreläsaren som var dålig eller så var det helt enkelt jag som inte var vaken.
Med tanke på att jag har jobbat hela helgen: Lördag 12-16 och Söndag 13-19 så har jag inte hunnit pluggat eller läst i någon utav de litteratur böcker som vi ska ha med på salstentan på Fredag. 
Så idag har jag gott runt med en klump i magen och varit sur och arg på allt som går att vara sur och arg på. 
Skit barnslig jag vet, men så har det varit.
Imorgon innan skolan börjar så ska jag ha skrivit klart vad de är för skillnad på A, B och C miljöerna.

För att Återgå till helgen och jobbet
Jag blev inkallad i Lördags förmiddas om att det fanns en tid mellan 12-16.00 som jag gärna fick ta. Då vi har pratat här hemma om att de 3 kommande helgerna kan jag jobba, så var det bara att tacka ja och åka in till jobbet klockan 12.00
Jag har inte arbetat sen slutet av September så lite knackit var det i början med vissa PLU nummer men efter några kunder så var man tillbaka på banan igen som man aldrig hade varit borta.
När jag satt där så tänkte jag gud va skönt det är när man slutar jobbet för dan och går hem och är ledig. Det är något som man aldrig är då man pluggar, man är aldrig ledig!.
Det finns alltid lite mer du kan läsa eller skriva. 
Där kan jag känna att jag saknar jobbet.
Sen är tyvärr inte Willys ett arbete som jag vill ha resten utav mitt liv.
Därför så går jag igenom det här helvetet som de är att plugga.
Just nu är jag så less på det så jag finner inga ord.

Hoppas att morgondagen blir bättre.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0