Det har varit en tung dag..beror det på att det är Måndag eller...

Har jag blivit gammal?, var helt slut igår efter pary kvällen hemma hos Anna i lördags. Var inte hemma förren nästan halv 4 för Jag och Jennie gick och tog en kebab efteråt (som vi fick gratis dom glömde o ta betalt för dom). Sen var det jävligt svårt o få tag på en taxi.
Taxi snubben sa att han kände igen mig från Willys känns som jag har hört den förut.

Så jävla typiskt att det var höststädning klockan tio på söndags morrgonen sen. Lagom pigg man var då, men jag bet ihop och krattade en jävla massa löv Felicia kom hem vid elva tiden och hjälpte till
två timmar tog det innan vi blev klara.
Jag passade på och sova middag sen när Felicia skulle sova.
Inte nog med att det var höststädning jag skulle ta mig in till skolan me och lämna in Ten2.

jAG Sov som en liten gris inatt!

Idag har vi haft föreläsning mellan kvart över 9 och 11. En rätt intressant sådan. Blev flera sidor av anteckningar som jag sedan bestämde mig för att skriva om efter lunchen.
Sa hejdå till klasspolarna efter en GOD OCH TREVLIG lunch på Retro. Sen satte jag mig i bibloteket med mitt ny in köpta kollegier block.
Sen designade jag anteckningarna med gult och rosa lite här och där. Nu tror jag att jag har lite mer koll på den föreläsningen. 
Det kommer att komma en salstenta bla på de här vi har skrivit idag den 20 November.

Ikväll ska jag träna det är jag värd, så jävla synd bara att jag förra veckan bara kunde träna ett pass och det var förra Måndagen så det kommer bli tungt ikväll och kondisen är inte på topp.
Hatar att jag inte har komma igång på riktigt igen som i i våras då körde jag stenhårt 3 pass i veckan vill tillbaka dit, jag vet med mig att jag mår mycket bättre om jag får träna men så mycket som det är i skolan så har jag tappat  mitt sociala liv. Är skit tungt då jag så gärna vill umgås med mina nära o kära så mycket som det bara går. 
Ska försöka lägga heladagar på plugget nu så har jag möjlighet att hitta på något efter klockan 16.00 träna och träffa nära och kära. 

Ikväll har jag övertalat (lockat) med min Sandra till Attacken, hoppas, hoppas att hon kommer gilla det.


Lillskruttan här om kvällen





 
 

Kommentarer
Postat av: sa

ja det var hur himla roligt som helst!!!!!!!! :D

2009-11-02 @ 21:01:26
URL: http://sandritaa.blogg.se/
Postat av: elle

Du får följa med nästa Måndag me.

2009-11-04 @ 09:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0