blaribfir1643vdkf

Så ser det ut i mitt huvud just nu. Jag fattar knappt vad de är jag läser och ännu mindre vad jag har lärt mig.
 Lär jag mig något överhuvudtaget??...
Idag har jag setat med boken och kollegieblocket hela dan. Bortsätt från tiden vi hade lektion med Ove och Lennarth en föreläsning som handlade om de kommande 2 veckorna på praktiken.
Lektionen gav oss inte mycket mer en ångest inför fredags salstentna. Då det visade sig att vissa grupper redan hade fått en sammanfattning på Dysthe boken redan i fredags och vi får inte den förren imorgon eftermiddag och sen har vi tentan på fredag vilket betyder att vi har 1 dag på oss att lära oss det som läraren tycker är viktigt inför tentan.
Inte konsdigt att man går runt med ständig ångest och stress.

Imorgon har vi ett muntligt framträdande inför basgruppen och läraren. Vi ska prata i minst 5 minuter om vad vi vill.
Jag ska prata om min Vfu plats men har ej övat något utan jag tar det som det kommer.
Prata det kan jag ;).

Usch nu har magsjukan börjat på dagis, vill inte vill inte vill inte!!!! Kan man sprita in hela Felicia och förbjuda henne att bita och tugga på alla leksaker och kramas med alla hennes kompisar??... Jag har sån fobi för kräkas skulle behöva få hjälp med att övervinna den rädslan.
Förut innan Felicia började på dagis sa jag alltid att när det börjar gå magsjuka på avdelningen så ska jag hålla Felicia hemma men i verkliga livet så funkar inte det riktigt så. 
Nu håller jag alla tummar och tår att det inte drabbar oss i år.

Ikväll har jag pratat med mamma i telefon i 40 minuter det gör mig glad, jag blir glad av att prata med mamma!

Nu är det dax o gå och sova för imorgon är en ny dag med nya äventyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0