Bilprovning

Kom precis hem från bilprovningen och gissa hur det gick?. Det gick bra! han sa att allt såg så bra ut, och att bilen verkade pigg.
Besöket kostade oss bara 300kr.

Funderar på vad jag ska hitta på idag innan skolan börjar klockan 13.15
Har tidigare i veckan pratat med Veronica om att vi skulle ses idag ska skicka iväg ett sms till henne så får vi se.
Annars får jag väl vara så duktig och läsa lite innan lektionen idag med Stefan Blom.

Läste att allt fler o fler tycker att Britney har blivit osmaklig.
Vad tycker ni?
Här är hennes nya singel som jag inte tycker var så bra, och heller inte så schysst gjord men jag tycker fortfarande att hon är grym!. 


 http://www.youtube.com/watch?v=2bKEtm_C3Wc





Ikväll blir det träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0