är det inte olagligt o gå upp så här tidigt

Är det inte olagligt o gå upp så här tidigt, en lördag morgon? Klockan kvart i 8 hör jag lillskruttan ropa mamma, mamma.... Phuuu mamma kommer.

Låter patrik få sova lite längre idag. Förresten så vaknade jag vig tjugo över 4 inatt av att jag hörde tv´n nerifrån, vänder mig om och där låg inte patrik. En klassiker som händer lite då och då hemma hos oss, han har somnat på soffan igen under någon film som börjar runt tio tiden. En annan vet ju att det inte är någon ide att börja titta på  film vid den tiden, så då brukar jag gå upp och patrik säger så gulligt att han kommer snart, eller hur tänker jag.

Tänkte lyxa till det lite nu på morgonen och göra ordning var sin toast till frukost, då kommer nog Patrik bli glad.

Idag ska jag skriva ordning inbjudningskorten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0