1,2,3 nu kör vi

1,2, 3 nu kör vi hela världen hör på det här jag älskar min familj.

Jag fick frukosten serverad, jag njöt utav en låång dusch sminkade mig i lugn och ro, vilket annars är ganska svårt o göra när man har en liten skrutta runt benen på morrnarna. På förmiddan myste vi, farmor kom förbi en liten stund, alltid trevligt hon är så go och Felicia blir alltid så glad när hon kommer på besök.
På eftermiddan åkte vi till Tuna park gick bla in på Dimoda och där hittade vi en skit snygg tavla som vi hoppas ska passa på väggen ner från trappen priset är kanske inte det bästa 1500kr. Fast kan man köpa en spegel för 4100kr en sänggavel för 10 000kr och den absolut skönaste soffan för 19000kr då är inte 1500kr så farligt.
Vi gick in på Gina Trico där jag självklart hittade saker som jag så gärna vill köpa.
Men först så ska Patrik få köpa en ny vinterjacka.
När vi var hemma igen tände vi massa ljus och öppnade en flaska rött.
Nu ska vi fortsätta... hörs imorrn


Igår under idol så slog han alla med hästlängder

http://www.youtube.com/watch?v=0054nJhtl7w


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0