1, 2 ,3 , 4 ------------- listan är lång

Ännu ett avsnitt av Oskyldigt Dömd är slut.
När det precis började så tittade jag bara för att Michael Persbrant var med, men nu är det riktigt bra. Vi följer inte så många serier eller kollar på några speciella program. Men vill gärna se Oskyldigt dömd på onsdags kvällarna direkt efter man kommit hem från träningen. Sen brukar vi vilja se Lyxfällan det är riktigt roligt och va skönt det är och se hur inte nära man är att hamna i den där fällan. Men stackars dom som gör det, dom ser ju helt förstörda ut på tv. 

Idag började våra lektioner med Stefan Blom igen. Jag gillar honom, han är skön. Känns som jag lär mig något utav och lyssna på hans lektioner. Vilket jag inte gjorde/ gör när vi har Ove och Lennart dom bubblar om så mycket annat en den litteraturen som vi läser / bok vi läser så lektionerna känns helt meningslösa.  

OOoo när jag kom hem ikväll efter träningen såg jag lappen på bordet på saker som vi måste ha gjort tills på Lördag då Patriks pappa och hans fru Inga kommer hit och sover över. 
Listan var lååång
Dammsuga uppe och nere
Damma uppe och nere
Städa toaletterna uppe och nere
städa tjejernas rum och damma
Byta sängkläder inne hos oss
handla
bolaget
torkagolven
städa skåpluckorna i köket 
bläää
kommer komma på fler saker, det är ju inte lördag än.

Imorgon har jag oxå gjort en liten lisa på saker som jag / elle måste göra:
Lämna min underbara lilla tjej på dagis (hon älskar o vara där)
hemma igen då ska jag sätta mig och renskriva de anteckningar jag gjorde under lektionen idag med Stefan
sen ska jag läsa ett häfte om matematiskt inlärning som vi sedan ska ha seminarium om på eftermiddan
Fan mat oxå, de måste jag ju laga, kan man it bara få ta ett piller då och då och bli mätt på de, iband bara kräks jag på o behöva ställa mig vid spisen.
Under eftermiddan ska jag gå och få spruta för svininfluensan


Idag kom det snöööö eller jag vet inte riktigt om jag vill kalla det för snö. Jag längtar iallafall tillbaka till solen och värmen när jag var ute.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0