Snart är julen här

Idag satte vi upp julgranen och så kom farmor över för att baka pepparkakor med barnen. 





Felicia hon åt inte allt för mycket av degen tack och lov.

Tänkt att det faktiskt bara är 4 dagar kvar nu till julafton.
Bara 4 dagar kvar tills vi har hela huset fullt av våra nära och kära
Bara 4 dagar kvar tills all den goda maten serveras... Farmors hemma gjorda köttbullar, julskinkan, sillen och snapsen till maten Oooo vad de ska bli härligt.
En jätte bonus i år blir väll att snön verkar få ligga kvar under hela julhelgen.
Fan idag kunde man ju tro att man bodde i Umeå, Sundsvall eller Östersund 15 minus grader på förmiddan...Det är vi inte så vana vid.

Nu är alla våra julklappar inhandlande och oxå inslagna eftersom det är jag som springer runt på stan in och ut i affärerna så är det inte mer än rätt att det ibland, inte alltid men ibland så råkar det slinker med en tröja här eller där under resans gång.
Igår så fick det bli en svart topp med svarta paljetter från Bikbok med hem i väskan gick bara inte för mig o motstå.
Kan ha på :
Julafton, Nyårsafton och på våran fest om det är så....
Sen så tror inte jag att det gör Patrik något att det råkar bli så lite då och då, bara han slipper springa på stan och köpa alla dessa julklappar år efter år.



Mega trött som jag är så säger jag nu godnatt så hörs vi imorrn och då är det dax för familjen Ohlsson, Nilsson och skriva en MÅSTE GÖRA LISTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0