* SMILE*

Brittany Murpy vila i frid


Ännu en filmstjärna har fallit från Hollywoods himmel

2010 skulle blivit Brittany Murphys år, med bebisplaner & kärlekslycka.
17 dagar före sin död poserade hon i en svart klänning på röda mattan.
Men bara 32 år gammal hittades hon igår död i duschen av sin mamma.

Maken vägrade obducera sin fru men det blev tvunget att göras ändå.
Inga misstankar om brott låg bakom hennes död, det var en hjärtattack..
Hennes magra kropp orkade inte mer påfrestningar då hon haft influensa symptom.
Bara någon timma innan hennes död hade hon kräkts och även fått medecin mot influensa.

Så synd bara på en så vacker kvinna.
Hoppas hon vilar i frid nu..
Ett praktexempel på vad som kan hända om man är för mager.

Tänk på det ni unga tjejer som svälter er med mening!!

 


Idag har jag och Felicia varit själva hemma, Patrik har börjat jobba igen sån tur är så är det bara 3 dagar sen är han ledig över nyår. I morse när Felicia hade vaknat tog jag in henne till oss och hoppades på att vi skulle somna om en liten stund.
Nu gjorde vi aldrig de men vi låg och myste i en halvtimme.

Klockan 12 skulle vi få främmande, kusinerna och mormor och morfar skulle komma på lite julkaffe då vi inte sågs på julafton i år.
Innan dom kom tog jag och Felicia en promenad bort till Ica för att köpa en blomma till mormor sen åkte dammsugaren fram jag så städade jag lilla toaletten och plockade bort allt som ligger på diskbänken, på golvet och i vardagsrummet. 
Vill att det ska vara fint när vi får främmande.

De blev bullar, och kladdkaka precis vad man behöver istället för lunch.

Senare i eftermiddag åker vi till mamma och pappa som ska bjuda oss på middag
de ser vi fram imot =).

FAMILJEN
Jag bjuder på dom här bilderna=)

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0