Shopping

Idag startade julrean.
Och så klart så var det
helt galet mycket folk.
Jag ställde bilen på vildsvinet kvart över elva och traskade bort till Gina, framme sen trodde jag knappt mina ögon, deras köer till kassan sträckte sig över hela butiken.
Hjälp tänkte jag hur ska det här gå.
Jag hittade iallafall en tröja (svart röd) och 2 par armband och ett par svarta örhängen till mig.
Tror att vi tillbringade 1 timme och tio minuter där inne.

Efter ha sprungit stan runt efter matställe att äta på slutade det med att jag, syrran och Jennie gick bort till Mc Donalds och tog varsin Big Mac co.
Näst på tur var de kappAhl, Vero Moda, Jack n Jones, Monik, H&M och Bik Bok
Patrik fick en tröja från Jack & Jones och en från H&M.
Efter flera timmars letande och knuffandes bestämde vi oss för att åka bort till Tuna Park. Framme sen så insåg vi att det inte var någon ide att leta mer, då våra fötter inte pallade längre.
5 timmar på julrean och kom hem med 3 tröjor, 2 armband, ett par örhängen och ett par byxor från Lindex till Felicia.

Helt sjukt men måste bort till Tuna imorrn igen, jag la undan 2 par skor på Sko Punkten till Felicia.

Nu har vi käkat lassange och ska snart inta soffan med en påse godis och mysbyxor. Ibland är de bara för härligt att tillbringa lördags kvällarna med mys kläder och en stor skål med godis.

5 dagar kvar, sen blir det skumpa och god middag med familjen Dagarsson, det ser vi fram imot!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0