Plugga

Har precis varit och lämnat Felicia på dagis är skit trött, osminkad sitter i myskläder och ändå så måster jag setta mig med de j-vla böckerna och försöka hitta något som funkar att skriva i tentan. I eftermiddag så har vi seminarium som jag hoppas kommer ge mig mer än vad Måndags lektionen gjorde som var helt värdelös rent ut sakt.

På Lördag ska vi göra klart övervåningen, så klart som vi kan göra den... Ett hus blir aldrig helt färdigt finns alltd saker man vill fixa med. I mellandagarna så ska jag måla om Felicias byrå som nu är i ek men som jag ska måla vit. (får se om jag kan hålla mig till dess bara) Känner jag mig eller förden delen Patrik och mig så kan vi lika gärna börja måla på den i helgen. 
Innan skolan idag 13.15 så ska vi svänga förbi Hemtex och kolla på gardiner till de förvaringsutrymme som vi har fixat på höger sida om trappen tanken är att det ska bli som ett drapperi där.

Vem dör i Desperate housewives?
Ni såg väll säsongsavslutningen igår?.
Vet att jag har ställt frågor här tidigare och typ aldrig fått några svar (kommentarer) är det för att det är dåliga/ meningslösa frågor eller bara för att man inte orkar klicka på knappen kommentarer..?.. Skulle vara så roligt om det någongång kunde bli lite diskussion.
Jag kan börja :=)
Lynette förlorar ett av sina barn i magen,  och jag tror att det är orson som dör.





Nu måste jag sätta mig med böckerna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror orson dör och att lynette förlorar båda barnen... Spännande cliffhanger :)

2009-12-10 @ 07:33:15
URL: http://akilliesgirl.blogspot.con
Postat av: Carro

Det var år och dagar sedan jag kollade på den serien så jag har ingen aning om vad som hänt eller tanke om vad som händer ;) Men det är en rolig serie ;D

2009-12-10 @ 21:56:49
URL: http://cemoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0