Stress?

Jag är en tjej som aldrig kan sitta stilla, utan måste alltid ha saker o göra, fika, gå på stan med en vän eller två, åka o handla, träna, städa nått måste jag göra
och de kanske inte alltid är så bra för kroppen.
Många tror att jag är stressad hela tiden, men så är det inte utan jag vill att det ska hända saker hela tiden, då mår jag bra.
Bara sitta hemma de gör mig rastlös och då blir jag stressad.
Så idag har jag varit borta vid Tuna Park 2 gånger, vart inne på Coop 2 gånger och Willys 1 gång.

Jag åkte till Sko Punkten på förmiddan för att köpa de skor som jag la undan igår de bev ett par röd svarta vinter skor till Felicia och ett par svart rosa skor till Maja. Jag sprang sedan in på Coop för att se om dom hade satt ner priset på en overall vilket dom hade men så klart var stl 86 slut.
Efter lunchen kom Farmor och Linda över på en kopp kaffe och glögg.

Sen åkte jag iväg igen.
Denna gång kilade jag in på Dimoda, leksaksaffären, bokhandeln, och Jack & Jones.  Jag åkte därifrån med 3 påsar och vidare till Coop för att köpa kvällsmat, och fika bröd till imorrn då kusinerna kommer på besök.
Det man absolut inte vill är att varan som man ska ha är slut
hälften av det jag skulle ha var såklart slut.
Så jag tog en sväng till Willys inne i stan oxå....

Vi har nu käkat hemma gjort pizza med räkor, kräftor, hackad rödlök och skinka på och så klar ett tjockt lager med ost uppe på de.

Så här funkar jag.

Nu ska jag sätta mig o mysa med Felicia!!!


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0