Jullovet har börjat

Är väldigt förvånad att jag inte har någon träningsvärk sen igår kväll har inte tränat på 2 veckor. Jag tog kanske inte i fullt ut igår, eller så är det bara o inse att  konditionen inte är på topp, då 2 gånger i veckan inte ger så mycket. Men när man har hus och barn och nu ett heltidsyrke (plugget) med tentor hit och dit så kan jag inte träna 4 gången i veckan som jag skulle vilja får vara glad om det någongång kan bli 3 gånger i veckan.

Jullov!!!!!!!!!!!!!!
Oooo vad jag har längtat
Idag står handling högst upp på listan.
Åker till Willys inne i stan, och hoppas på att de flesta väntar till imorn och handlar då lönen kommer.
I eftermiddag åker vi in till stan och firar min kusin som har fyllt år.
Sen återstår toaletterna jag hatar o städa toaletterna och varje gång jag gör det så bestämmer jag att jag minsan ska städa dom 1 gång i veckan för att det inte ska blir så o fresht. Men än så har jag aldrig hållt vad jag har sagt.
Kanske ett utav de löften som jag sätter upp för nästa år..... 


Förra året såg julen ut så här:














Kommentarer
Postat av: Anna Renholm

Hej där!

Wow!! vilka söta benvärmare Felicia har...mys!

Ha en riktigt mysig jul..vi hörs av i mellandagarna

<3<3 Kram Kram

2009-12-22 @ 09:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0