Julklappsbyte


Måndag
Har sovit som en liten gris inatt, när klockan ringde halv 9 trodde jag att ja drömde. Men fem minuter senare vaknade Felicia så det var ingen dröm. Idag var det Felicias sista dag på dagis för det här året. Den 4 Januari börjar hon igen, samma dag som jag träffar mina pluggisar igen.
I morse tog vi pulkan till dagis, skoja om Felicia blev lycklig.

Jag mötte sedan upp mina klass kompisar
Anna
Sandra
Jag
Jennie
För vi skulle ha lite julklappsbyte

Vi gick till Kina och moffade.
Vi hade jätte trevligt hur tokigt det än låter så kom vi in på begravningar och på människor i våran närhet som gott bort. 
Sen när man kommer hem och sätter mig framför datorn läser jag att 
Brittany Murphy har dött
 
Den sista offentliga bilden på Brittany Murphy. (Klicka för

Ni har väll sett Clueless
och smekmånaden där hon är med i.
Hon blev bara 32 år, tragiskt.

Hur som helst över till annat vi tjuvstartade våran städning idag. Nu är köksluckorn, micron och spisen ren.
Imorrn tar vi bilen bort till Willys Jippieee!

Ikväll ska jag åka och träna igen är 2 veckor sen sist, har haft ont i halsen och varit febrig. Nu mår jag bra igen så nu har jag inge val.  Då är de bara o bita i det sura äpplet och åka dit. Kommer bli as jobbigt i kväll.
Har bestämt mig för att se till o kunna träna lite mer nästa år, det funkar inte bara med 2 gånger i veckan blir inga resultat av de.

Hemma sen så väntar nya Wallander filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0