Julen är snart här

Då var det bara 16 dagar kvar till julafton Det har gott så otroligt fort nu de senaste 2 veckorna jag hinner knappt med.

(Alla inbjudningskort är postade)

Nu har skolan precis dragit igång och det är som vanligt väldigt uppbokat med vad som MÅSTE göras. Vi har en hemtenta som ska vara inlämnad den 23 December och jag har precis börjat på den, idag faktiskt. Jag satt och läste i boken pedagogerna (en utav de littertur böcker som vi måste använda oss utav till hem tentan) och det är första gången som jag läser i någon sån här litteraturbok och tycker att det är roligt o läsa den. Snackade med tjejerna i skolan idag om boken och berättade hur jag hade upplevt den och dom tyckte likadant för en gång skull var det riktigt roligt o läsa 100sidor.
Under lektionen idag så flummade vi en heldel det blev mycket snack om annat som t.e.x vad tjejerna ska dricka på Lördag och hur det hade varit på VFu´n. Vet inte hur det gick till men så kom vi in på Sunes jul och då var cirkusen igång istället för att göra uppgiften som vi hade blivit tilldelade utav våra lärare. Självklart så gjorde vi det vi skulle göra men tiden som vi la ner på uppgiften blev kanske 20 minuter och resten av tiden snackades det en massa gojja.

Det bästa med Rudolf ur Sunes jul



http://www.youtube.com/watch?v=hbH6wQc2BZI

(bland de bästa, tycker att dom har missat lite utav godbitarna)

Sitter och funderar på om det har hänt någe annat skojigt idag men kommer fram till att nej det har det inte gjort. Tror att jag fortfarande lever på allt som hände i helgen =)!.
Tack än en gång tjejer för en helt galen kväll.
Gjorde av med lite väl mycket pengar bara 1700kr gick hela kalaset på.. Ooops!.


Chris under pub rundan i sthlm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0