Imorgon är det dax för första lucia firandet

Då var det dax för det första luciafirandet för Felicia på daigs. Imorgon klockan 06.55 ska vi vara på dagis ombytta och klara. *Snark va trött jag kommer o vara*. Minns inte när jag senast gick upp klockan 06.00 det ända som jag kan minnas är de gånger jag vaknade då felicia var liten bebis och ville ha mat. Jag är en riktig sjusovare.
Så ikväll blir det sängen direkt efter finalen på mammas pojkar som börjar kl 20.00 och slutar klockan 21.00.

Vad händer i helgen?:
Imorgong eftermiddag kommer Jennie och hennes lilla pojke hit o myser med tacos Sunes jul och Baksmällan. Ser jag fram imot väldigt mycket
(Patrik ska på julbord med jobbet)
På Lördag firar jag och Patrik våran 6 års dag tillsammans då har vi träffats i 6 år tänk vad tiden går fort för 6 år sen satte vi oss på samma buss upp till Sthlm till Nacka strand på julbord med jobbet (willys), och där började våran resa tillsammans. Och här är vi idag i ett lagom stort radhus som vi trivs jätte bra i och tillsammans har vi fått världens goaste, sötaste lilla flicka Felicia.







Imorgon tänkte vi åka in till stan och köpa lite julklappar käka lunch någonstans och hittar vi något till oss själva så köper vi det me ;).
Sen är ju den stora frågan vad ska man laga för kvällsmat, som man inte har lagat tidigare?, eller iallafall inte har ätit på väldigt länge. Våran kreativitet när det gäller mat och matlagning kanske inte är den bästa så det kommer nog sluta med en räk och kräft paj med god sallad till.

På Söndag så ska vi julpynta lite, allt fler som jag pratar med tänker julpynta nu till helgen. Först kände jag att det är lite tidigt men fan det är ju 3´dje advent på söndag skit samma om inte snön tänker komma nu åker tomtarna fram!






Kommentarer
Postat av: Carro

Vilka mysiga bilder <3 Får gratuelera till er 6-års dag på lördag! :) Hoppas ni får det mysigt då. Tack för inbjudan! Låter skoj! Kramis

2009-12-10 @ 21:52:14
URL: http://cemoi.blogg.se/
Postat av: sasa

roligt! men tråkigt att du inte kan vara me osss. grattis på 6 års dagen pusssiilipuss

2009-12-10 @ 22:13:05
URL: http://sandritaa.blogg.se/
Postat av: elle

Carro hoppas ni har möjlighet att komma den 30 januari... vi valde att skicka ut inbjudningarna rätt skapligt så alla har chansen att fixa barnvakt.

2009-12-11 @ 21:53:47
URL: http://elleohlsson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0