Hej

Det blev inte riktigt som planerat idag.
Jag och Jennie har länge pratat om att våra småttingar måste få träffas. Vi bestämde att idag / tisdag skulle passa bra.
Men som alla mammor och pappor vet så är det oftast 50-50 % chans att det blir som planerat
Idag blev vi tvungna och ställa in för Theodor hade fått feber.

Istället så började jag riva ut allt vi har i skafferiet för o slänga sånt som börjar bli gammalt och sånt som vi ändå inte kommer att käka upp.
Fick expert hjälp av Felicia med o ställa tillbaka allt igen.
När Patrik sen kom hem drog jag iväg till Ica Maxi för o handla hem det som ska käkas på nyårsafton.
Jag ringde säkert Patrik - 10 gånger och frågade om i stort sätt allt innan jag la ner det i vagnen kunde inte ta några beslut själv.
När jag sen skulle betalla frågade tjejen i kassan om jag hade leg med mig, Va sa jag innan jag kom på att jag hade slängt upp ett 6 pack med öl.
Vet att affärerna har blivit mycket hårdare med att kolla legitimation på alla som är under 25 och i vissa fall under 30 år jag jobbar själv i affär så jag vet, men jag var inte beredd på att behöva visa mitt.

Nu ska jag steka pannkakor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0