hämta hem den ena och in med den andra

Hej igen!!!


Hämtade upp syrran på eftermiddan idag så skulle vi till barnenshus o kolla efter lite julklappar till Felicia.
På vägen dit så poppade vi lite BSB då hon inte har hört så mycket av den nya platan och då kommer allt tillbaka igen fy fan va roligt jag hade det i sthlm den 4 December sjukt kul!!! 

Bli inte rädda nu, nu för tiden är det hysteri under kontrollerade former när BSB står på scenen men annat var det för 10 år sedan då svimmade tjejerna en efter en på konserterna. Så här i efter hand så kan ja skratta åt det o till och med tycka att det är en viss charm med idolhysteri. På den tiden när jag var 15 år och hela väggarna tapetserade med affischer med pojkarna och så fort det var något på tv med dom eller fanns någon videofilm o köpa med dom så var det så att jag bara måste ha det kosta vad de kosta vill!.
härliga tonåren!

Glömde säga det förut att den 4 December på dagen exakt 13 år sen vissa av oss var på Backstreet för första gången.
Trogna fans kan jag lova!! ;)
Och jag måste säga det att fan dom är bra fortfarande. Den här konseren var mycket, mycket bättre en förra årets spelning nu hade dom duktiga dansare me igen och en DJ på scenen.
Pojkbandskoreografin satt som den skulle.... Alltiså inte allt för svåra rörelser, rösterna är fortfarande mycket fina & konfettin kom regnandes på slutet :) Det är väl så en pojkbandskonser bör vara.


Tillbaka till verkligheten igen då
Imorrn ska jag jobba börjar 15.00 till 21.00 Jippieee en Fredag kväll
Men Patrik har lovat att fixa så det är lite mys pysigt när jag kommer hem vid halv 10 tiden.
Det blir heller inge party den 25December för då sitter jag återigen på Willys mellan 10.00-19.00 phuu det som gör de passet roligt är att det är dubbel betalning.

Syrran köpte ett par skit snygga stövlar idag på sko punkten (avis) men dom satt mycket bättre på henne så de hade ändå inte gott. Men jag kom ut därifrån nöjd ändå för med mig har jag ett par stövlar med nitar på för 75kr

*Imorrn ska jag hämta en färdig godkänd salstenta och så ska jag lämna in den nu färdig skrivna hemtentan så jag kan ta JULLOV!!*

*Lunch på stan imorrn--------- Någon--------?.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0