Gott slut och gott nytt år på er

Då var det snart ett nytt år, ett nytt år med nya tankar och löften. Som alltid sätter man upp löften som : det ska tränas mer, ätas rätt, och lyckas ännu bättre på jobb / skolan. Ska bli en ännu bättre mamma, fokusera ännu mer på familjen.

Varför sätter man upp sånna här mål egentligen då man ändå vet att det aldrig går att hålla dom. I år så tänker jag strunta i alla löften om träning och kost.
jag ska tänka på det och förhoppningsvis göra det, men jag ska bara lova saker som jag vill och och kan göra. I bland ska jag äta bättre och ibland ska jag träna, inte varje dag.

Mitt ända nyårs löfte är att inte ha dåligt samvete hela tiden. Jag ska göra mitt bästa och oftast är det fullt tillräckligt.

Ikväll kommer michaela, Daniel och Olivia hit så nu måste jag börja fixa förrätten.
Sen ska jag lägga mig o vila ett tag, då jag känner mig lite hängig =(

Gott nytt år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0