GoooD JuuuL

Hur har ni haft de?

Efter veckor av förberedelser med matlistor och julklappslistor blev det äntligen den 24 December = Julafton.
Timmar av städning och undanplockning gav resultatet ett jävligt rent och fint hus.
Fan va skönt det känns, men att man aldrig lär sig hur mycket man tycker om när det är så rent och fint hemma. Om jag hade lärt mig det så skulle ja aldrig låta det bli så skitigt och dammigt som det kan vara ibland.
Vore kanske en grej att skriva upp på nyårslöften för nästa år (STÄDA MER)...



Felicia och Maja var ute och lekte i snön på förmiddan

Efter en rätt stressig förmiddag med de sista piffet och alla som skulle göra sig julfina så blev det äntligen dax att åka och hämta mamma, pappa och lill syrran. (de andra blev hämtade med annan bil).

Julafton blev precis som vi hade tänkt oss, maten var helt fantastisk god, 5 olika sill sorter, julskinkan, skagenröran, laxen, senapssåserna, hemma gjorda köttbullarna, prinskorvarna, ägg med räkor, syltan, osten, kavring, jansson, m.m och snapsarna satt precis där dom skulle tror att jag kan tala för oss alla när jag säger att vi hade en mycket trevlig kväll igår.
Tomten han var här natten till julafton och la ett helt berg med julklappar under julgranen.

Efter ha ätit upp all den goda maten och dukat av från bordet hade klockan blivit strax efter 6, det blev dax att öppna julklapparna.

I år blev det jag som var klapp läsare och Felicia var den som delade ut julklapparna.




Felicia fick hur mycket julklappar som helst, och i år tyckte hon till och med att det var roligt och vara med och öppna dom.

Jag blev så glad och nöjd över de fina armbanden jag fick av syrran, de 2 tusenlapparna vi fick av mamma och pappa och sen tusenlappen jag fick av mormor och morfar.
Imorrn blir det shopping på stan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Bästa pappa, mamma och syrra jag älskar er.



God jul från oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0