elle.. hjärta.. Patrik

Hellooo!

Vaknade imorse av att febern var borta konsdigt ena dan är man sjuk och andra dan känner man sej helt ok. Ska inte ta i nu när jag säger att jag är ok.

Idag firar jag och Patrik våran 6års dag. Idag för 6 år sen träffades vi för första gången fan va tiden går fort!!.
Lördag:
Idag har vi varit på stan det gick mycket bättre än jag vågat hoppas på, Patrik var snäll och lugn och Felicia lika så. Vem vet vi kanske gör om det snart igen!
Sen tog vi en promenad bort till farmor och käkade lunch och felicia blir så glad när hon får åka hiss (farmor bor på 2:a våningen)
Senare på eftermiddan åkte jag själv iväg till Ica Maxi för att kika på lite julsaker. Kom hem med yoghurt blöjor lussekatter tidningen en gästhandduk och ett pepparkakshus och  2 par triss lotter.
Handlingen blev inte riktigt som planerad.

Nu ska vi sätta oss till bords och käka räk och kräft paj!!

Imorrn blir de jobb mellan 09:45-18.00

Idol-vinnarlåten Higher vad tyckte ni om den?


Kommentarer
Postat av: jennie

tyckte låten sög, värsta är väl att man ska behöva lyssna på den varje dag på radion :( kram

2009-12-13 @ 11:36:39
Postat av: elle

jag håller med dig Jennie ingen bra låt alls. Han skulle ha kommit två istället, så hade han kunnat bli "riktig" kändis. Nu måste han ju göra 2 skivor vare sig han vill eller inte. Och vem vet de låtarna kanske är lika dåliga som den här.

2009-12-13 @ 20:48:17
URL: http://elleohlsson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0