Dan före doppare dan

Dan före doppare dan och vi är snart färdiga med allt som måste göras innan alla kommer imorn.
Ska bli sååå roligt o fira jul tillsammans med mina föräldrar, syster och svärmor och Patriks systrar en riktig jul.
Nu är skinkan färdig och vi ska tjuvsmaka på den när barnen har lagt sig och kika på baksmällan, grymt bra film.
Julduken ligger nu på bordet och alla julklappar är inslagna och ligger i bastun. Vi ska lägga dom under granen när barnen har somnat.
Hela huset är nu städat!.

    
Patriks systrar             Lilla syster Elisabeth    Farmor och Felicia       Min pappa                   Min mamma
Jessica och Linda

   
Maja                     Felicia                         Jag                     Patrik

Det kommer bli en jätte bra dag imorn!

GOD JUL TILL ER ALLA HOPPAS NI FÅR EN RIKTIGT MYSIG JULAFTON MED ERA NÄRA OCH KÄRA.
De ska jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0