Äventyret.

Jag hade en toppen dag och natt i Fredags i sthlm med de gamla tjejgänget. Vissa utav dom har jag inte träffat sen 2001= 8år sen Och sista året  vi gick på konser tillsammans var 1998 och det är 11 år sen fatta då hur jävla kul vi hade det (kändes som man var tillbax till då man var 14år....) Nej så illa var det verkligen inte vi dansade sjöng och vi drack!

Jag tog tåget upp kl 14.00 och på TCentralen mötte jag upp Sofia vi gick och satte oss och tog en kaffe medans vi väntade på Chris Tesse och Emma.

Sofia och Tesse

Hela gänget är nu på plats

Sofia, emma, Chris, ja och Rebecca.

Här är vi inne i globen centrum för o käka Mc Donalds som vi alltid gjorde på den gamla goda tiden. Då vi stod och köade i timmar utanför globen.
Den här gången kom vi in till kl 19.00 med 2 glas vin i kroppen.
Sen gick vi till en pub som ligger precis vid globen och där tog vi var sin sån här





Där satt vi i 1 ½ timme och skrattade och snackade massa roliga minnen.
Vid halv 9 gick vi bort till Hovet

På plats snart smäller det!





Emma och jag.

NU BÖRJAR DET!




Det är inte så farligt som det ser ut
Vi dansade och hade the best time ever.




Oj va konsdig han ser ut här då... Aja ni ser vem det är ändå

Konseren var slut vid halv 11 och då tog vi en taxi hem till Sofia för att göra ordning oss för nattens fest. Vi var nere på klubben vid halv 1 Såå skönt att slippa stå och köa vi var redan uppskrivna på en utav deras gästlistor.

Det var jätte mycket folk ute och alla som var där väntade väll på att BSB skulle göra entre. Nick stod mest vid DJ´n och spelade musik medans Howie och vakterna minglade runt på vip sidan. Så roligt och se att dom har kvar samma vakter som dom hade för 10 år sedan för då hängt man en heldel med dom.....
Vi beställde in och dricka sen intog vi dansgolvet
Backstreet Boys drog redan vid halv 2 tror jag och när dom skulle gå så blev det ju en hel del knuffar och alla skulle minsann fram.
Själv så stod vi på avstånd men jag tog några kort i smyg...



Så här såg det ut då dom tog farväl....

Killen längst till höger är DJ´n

Hej då Sverige

Vi partade vidare till klockan 03.00 skoja om jag hade ont i mina fötter så ont har jag nog aldrig tidigare haft i dom små stackarna.


En kväll jag sent kommer att glömma.
Tjejer hoppas vi ses igen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0