Arbetet

Idag har jag varit på arbetet hela långa dan. Mellann kvart i 10 till klockan 18.00 det blir fina pengar i Januari. När man jobbar Söndagar i affär så betyder ju de dubbelt betalt. Så inte är de så jävligt o jobba helg ibland.

 Jag måste få beklaga mig lite oxå mer än halva av dan idag har jag mått pyton. Illa mående, ont i hals och öronen jag har inte kunna äta någon mat alls fick tvinga i mig två yoghurtar på eftermiddan och så drack jag coca cola. När jag inte mår bra så går det bara inte o äta de vattnas liksom i munnen och man får kämpa för att ens kunna svälja skiten. Det som räddade mig idag de var 2 alvedon på förmiddan och sen 2 alvedon när jag kom hem vid halv 7.
Väl hemma sen så hade Patrik lagat lassange och de kan man bara inte motstå Så nu mår jag lite bättre.

Spelar ju ingenroll hur dålig man än är så måste jag gå till skolan imorn, det går bara inte att missa något då vi har 2 viktiga hem tentor att göra. Imorn så ska jag och Anna sitta kvar efter lunch i skolan och diskutera oss fram till hur i helvete man ska skriva det här hemtentan Som för mig har varit jävligt svår att komma igång med. Jag sattsar på VG även på den här, då det är samma lärare som ska rätta den här.
Håll tummarna för att det går.

Igår hade vi en toppen dag och kväll tillsammans jag och Patrik och självklart så var Felicia med oss hela tiden.
Vi julpyntade de mesta igår och felicia är helt såld på o kika på tomtarna.

Herrrååå och god natt på er alla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0