Allt blir inte riktigt som man har tänkt sig

Idag var det dax för första lucia firandet för Felicia vilket inte gick så bra... Morgonen startar med att vi måste väcka henne och skynda oss till dagis vilket hon inte är speciellt van vid. Vi brukar alltid mysa och ta det lite lugnt innan vi åker till dagis. Nu var det bara på med kläderna ge en välling flaska i handen och fort till dagis.
När vi sen var på plats så skulle jag sätta på henne glittret och ge henne ljuset då bröt hon ihop och skrek och grät. (inte likt henne).
Jag Patrik och pappa gick in och satte oss bland de andra föräldrarna syskona och alla de mormor och morfar som oxå var på plats.
Precis innan dom ska börja hör vi hur någon skriker och är ledsen ute i korridoren, vem tror ni det kan vara... Jo Felicia =(.




Morfar var med och tittade på när vi sjöng Och jag gick direkt till honom när vi var färdiga.




Sen blev det fika och då var allt bra igen






Sen lämnade vi henne på dagis och Patrik åkte till jobbet och jag åkte hem och satte mig med tentan.

Lite senare på dan visar det sig att jag har fått feber. Har proppat i mig alvedon och febern har gott ner till 38 grader nu.

Så besöket som vi skulle ha ikväll blev inställt =( känns jätte tråkigt men vad ska man göra. Allt blir inte alltid som man har tänkt sig.

Kram till alla mina goa vänner där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0