4 Advent

Och så blev det 4 advent till slut och nu brinner hela adventsljusstaken i köket.

Imorse hände det som absolut inte får hända
Våran diskmaskin pajjade IGEN!!!
Vi köpte en ny i September efter ha handdiskat i 2 månader i ren protest för de kostar ändå 5-6000 kr att köpa en ny diskmaskin och vi tyckte inte att det fanns pengar över till det efter ha renoverat övervåningen för 10.000- 15.000 kr
Ibland önskar man att man bodde i lägenhet
Jag ska ringa till elgiganten imorrn när dom öppnar klockan 09.00 och be dom skicka över någon som kan fixa helvetet åt oss.
Vi ska ha hela huset fullt med folk på julafton inte fan kan vi vara utan diskmaskin då. 
Morr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu är måste göra listan färdig
Dammsuga-------Onsdag
Skura alla golv----------Onsdag
Städa toaletterna-----------Tisdag
Skura skåp luckorna i köket--------Tisdag
Damma--------Imorrn
Byta sängkläder-------Imorrn
Handla------Imorrn
Rensa bland Felicias alla leksaker--------Onsdag
Handla lite till----------Onsdag
bolaget-------Tisdag

Vilket otroligt härligt väder det har varit idag.

I förmiddans traskade vi ut, Patrik skottade en massa snö och jag och Felicia åkte pulka. Jag fick ett ryck och började städa i förrådet bland allt skit som vi har där inne. 
 Nästa Loppis i sme hallen har jag och Michaela bestämt oss för att stå och försöka bli av med allt som vi har samlat på sig genom åren. 
Jag har minns 10 påsar med kläder som Felicia inte längre kan ha som jag måste bli av med.
Blir o sälja för 5, 10, 20 och 40 kr på loppis.
Ett gäng leksaker
och mycket, mycket annat

Ikväll blir det tacos och Johan Falk den sista filmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0