3 December

Imorgon så är det min sista dag på vfu´n.
Tänk va 2 veckor kan gå fort.
Jag Har haft 2 mycket givande veckor där, men om jag ska erkänna så behöver jag nog komma tillbaka till skolan för jag har helt tappat bort pluggandet. Jag har öppnat litteratur böckerna 1 gång på 2 veckor. Sen så vill jag gärna träffa Jennie sofie Sandra och Anna igen från att ha träffats varje dag i stortsett till att knappt höras på 2 veckor känns fel.

Black Eyed Peas – I Gotta Feeling

Imorgong klockan14.05 går tåget mot sthlm för min del.
är nästan färdig med packningen
* Har lagt ner biljetten
* Kläderna och skorna för kvällen är nu spikade
* Mötet med Emma är spikat
* Kameran och laddaren är nu med
* Mobil laddaren
*Sminket
Det tillkommer en del saker under kvällen

Nu ska jag åka till mamma så ska hon få hjälpa mig med o sy fast mina knappar på min vinter jacka.
Jag o sy = dålig erfarenhet


Ni får ha en toppen helg för det ska jag ha!!!!!!!!!!!

 


Kommentarer
Postat av: sasa

saknar dej me sötissss

2009-12-03 @ 18:52:46
URL: http://sandritaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0