2 December

Imorse åkte jag olagligt på alla sätt o vis till jobbet, först så hade vi inte satt på vinterdäcken pga att Patrik har legat hemma sjuk hela veckan. (dom är på nu!!) Och sen upptäcker jag när jag är framme på praktiken att jag har glömt plånboken och mobilen hemma på bänken.

Igår kväll åkte jag och besökte min kära vän Veronica som precis har blivit husägare. Jätte fint hus och jag önskar er all lycka till med renoveringen.

Ikväll ska jag och Patrik färga våra hår, jag har faktiskt inte gjort det på mig själv på tusen år så vi får se hur det kommer att gå. Tyvärr så kan inte min syster färga mitt hår ikväll hon är den som brukar färga mitt hår.

Nu är det bara 2 dagar kvar sen åker jag till sthlm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bilder och berättelsen kommer så fort jag är hemma igen.

Medans vi sitter med färg i håret så ska vi kolla på flickan som lekte med elden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0