1 December

Tänk va tiden går fort att det redan är 1 December är för mej väldigt svårt att förstå specielt då det inte är vidare kallt ute och snö vad är det?....
Kommer inte riktikt ihåg när jag tog det här kortet, men det var till julkorten iallafall


SNÖ!.

Är det någon som har sätt årets julkalender imorse?.
Barnen på förskolan kollade på julkalenderna efter maten på datorn, dom verkar gilla den och det är huvudsaken.
Själv så är jag helt SÅLD på Sunes jul, ni kommer väll ihåg Sunes jul med Rudolf och familjen. En bättre julkalender finns inte.
Här är ett utav de bästa avsnitten...tycker jag! (kolla)
http://www.youtube.com/watch?v=pU3_pFvL8Lw

Blir it så långt idag måste ner o laga mat det blir ugnspannkaka ikväll Mums!

Ikväll kanske jag tittar förbi hos Veronica och kikar på vad hon har i garderoben för nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0