- 10 grader

Det är över 10 minus grader ute, och jag vill inte gå ut.
Fast när man har småttingar så är de bara o pälsa på sig allt man äger och har och gå ut.
Det får bli några varv med pulkan på gården, då hon ändå inte tycker om o leka i snön.
Stackars barn dom kan ju knappt röra sig, så mycket kläder som vi sätter på dom innan man går ut.

Igår eftermiddag åkte jag hem till Camilla och drack varm glögg och käkade massa skumtomtar.
Madde var oxå där de var trevligt o träffa  dom båda samtidigt.
Nu så ska vi försöka styra upp en vinkväll hos Camilla efter nyår.


Camilla taget från hennes bilder på fb, hoppas de är okej för dig Camilla


Fina madde taget från hennes bilder på fb, hoppas de är okej för dig madde.

När Patrik kommit hem i eftermiddag så är tanken att jag ska åka och handla all den mat som vi ska äta på nyår, kanske om jag lockar Patrik med att vi kan åka förbi Krauta innan så kanske han vill följa med ;)...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är okej ;)

2009-12-29 @ 22:30:06
URL: http://cferetti.blogg.se/
Postat av: Madde

Självklart :)

Får ta vin kvällen snart!

kram

2009-12-30 @ 23:37:38
URL: http://akilliesgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0