Då var man fast då!

Hej.
Min sambo Patrik har sagt en längre tid nu att jag för eller senare kommer börja o blogga. Till svar har jag sagt: Nej, nej de kommer jag aldrig att göra.
Än en gång fick han rätt =).

Vi får väl se vad de blir utav de här.
Kanske skriver jag bara några rader då och då eller så blir jag fast som Kenza om ni har läst hennes blogg så vet ni säkert att hon vann pris för årets bästa bloggare-08.
Vilket har gjort henne till en kändis en offentlig person som nu kan leva på sin hobby.
Jag får se hur mycket jag hinner skriva nu, för snart plingar de på dörren och min vän Annica kommer på ett litet kafferep.
Har inte varit så duktig och bakat, men hittade några bullar i frysen som jag bakat för några veckor sen dom ska nog funka.
Jag som har sagt till mig själv om och om igen sluta fika!. Asså inte sluta träffa mina vänner, dom vill jag träffa så ofta de bara går. Men hoppa över fika brödet.
Idag spricker de igen, bullar MUMS!

Idag tog jag med mig min lilla skrutta till mammas arbetsplats. Förskolan i gamla stan Stensborgsgatan. 
Ooo va roligt hon tyckte de var.
För henne var de som o komma till paradiset. Sandlåda, spadar, hinkar och andra barn precis vad hon behöver. Hänga med mamma nu för tiden är inte alltid så roligt.
Hon börjar på dagis den 14 september. Tack gode gud, för oss båda.
Jag kan inte underhålla henne flera timmar per dag. De går 1-2 timmar sen vill hon så klart inte hänga med mig. För att visa de för mig, gör hon allt som hon inte får göra. Klättra upp på matbordet, vardagsrummsbordet. Kladdar på spegeln i hallen, drar i gardinerna. etc.

Själv börjar jag plugga den 31 Augusti, Lärarprogrammet på Mdh.
De finns inte så mycket jag kan säga om de just nu mer än att jag börjar bli nervös för hur de ska gå.
Återkommer med livet som student.
Nu ska jag nog sätta på lite kaffe, snart kommer Annica =)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0