Man försöker iallafall planera

Att det alltid ska bli stressigt då man ska iväg, fattar inte.
Idag ska vi åka ner till Gränna och hälsa på Patriks pappa och hans fru Inga.
Kommer sova kvar i 2 nätter. De jobbiga är att vi ska trängas i en 3á allihoppa.
Annars kommer vi leva kanska lyxigt, då Inga älskar att laga mat, och hon lagar riktigt god mat med. Vi får allt serverat: frukors, lunch fika, kvällsmat och lite dessert=).
Jag återkommer med bilder och berättar hur vi har haft det.

Vi försökte packa så mycket som möjligt i går kväll när lillstrumpan hade somnat.
Jag packade typ ner hela min garderob, man vet ju aldrig=).
Väskan fylldes rätt snabbt av mina och Felicias alla saker.
En pinsam upptäckt vi gjorde när vi tog fram stora resväskan var 4 par skjorter som har legat där ända sen vi var i kroatien-07. Pinsamt om nått.

Imorse sov så klart Felicia till kvart i 9, brukar hon aldrig göra längre. Så klart jag och Patrik gjorde detsamma.
Redan där sprack schemat.

 Nu är vi hos pappa och byter bil, då våran inte är så jätte stor.
Tänkte att jag passar på att skriva lite här och sitta i kö till föräkringskassan medans Patrik, pappa och Felicia fikar.
Patrik saknar typ 10 000kr där ifrån, och jag 5 800typ.
Vilken tur att man har pengar i madrassen.
Fattar inte att dom alltid ska strula till det.
Har fått ringt var och varannan månad nu för tiden.


Måste bara berätta att Madde födde lilla Sebastian i går morse, han var sååå söt, Pirre skickade en bild=)
Madelene ringde igår kväll och berättade hur det hade gott, blev så glad att hon ringde. Fick ett sms i förgår natt av hon då skrev hon att det nog var dax snart. Nu är han här och jag längtar tills jag får träffa honom


Felicia 1 dag gammal, 47cm lång och 3200kg

Nu ska vi snart åka, och någon lunch har vi inte hunnit med så tackar Mc donalds för att dom finns.

Haha en gammal bild hann inte leta reda på något annat kort på familjen Ohlsson, Nilsson


Hej då på några dagar.
Hörs på Söndag kväll då är vi tillbaka i stan igen.
Får se om vi träffar några lejon på Kålmården med=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0