Hemma =)!!

Borta bra, med hemma bäst.!

Ni som inte vet, så har vi varit i Gränna och hälsat på Patriks pappa och hans fru Inga.
Sen åkte vi till kolmården med Michaela, Daniel och Olivia. Bodde på Elit Grand Hotell 2 nätter.

Jag försökte blogga genom mobilen nu när jag varit borta, men det gick inte.
Hinner inte skriva så mycket nu. Måste packa upp alla väskor, slänga in tvätt efter tvätt.
Kl 17.00 ska vi vara hemma hos mamma och pappa för att byta bilarna.
Sen blir vi kvar där och käkar så får dom se alla kort vi tagit. Blev säkert 200bilder.
Spelar ju ingenroll när man har digitalkamera det är ju bara och radera dom som inte blev bra.
Det kommer dyka upp lite bilder ikväll eller imorn. =)

Hoppas inte det ska börja regna nu, hade tänkt tvätta pappas bil innan vi lämnar tillbaks den.

Imorn börjar jag skolan.
Trodde aldrig den dagen skulle komma. känns så overkligt, men nu är den här. Imorn kl 9.00 ska jag vara på plats.
Känns skönt att man ska träffa Tiina innan, så kan hon och jag gå upp tillsammans.
Håller tummarna för dig Sofia att du kommer in på din linje.

Hinner inte skriva mer nu.
Ni som inte har gift er än. Här har ni ett tips på hur man kan göra.
http://www.youtube.com/watch?v=4-94JhLEiN0&feature=fvst


Hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0