Härlig Torsdag me massor inplanerat, de är så jag vill ha det.

Idag står Grappa med min bäste mamma och söta syster på listan. Klockan 16.00 sätter vi oss på cyklarna och trampar iväg.
Det här är en mycket försenad morsdag present.
Ooo jag längtar =).

Tidigare idag åkte jag och flisan till Camilla och söta Cornellia för o fika.



Tiden går så fort när man har roligt.
Idag blev det tyvärr bara en snabb fika.
Men man hinner rätt mycket på 1 timme. Fråga bara Felicia, hon hann äta 5 kex, bajsa, leka med deras söta kanin Bella, Och krama på Cornellia.
Jag och Camilla vi hann prata om både de ena och andra. Nästa gång blir de garanterat en längre fika.



Hej då Cornellia ses snart igen.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan hoppas på att hitta något i garderoben tills ikväll.
 



Kommentarer
Postat av: Camilla

Kul att du börjat blogga, då man en till vardag att följa!=) Får bli en lite längre fika snart igen! Kram

2009-08-23 @ 16:45:49
URL: http://cferetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0