Hade en jätte trevlig kväll på grappa



Innan vi åkte ner till grappa tänkt jag måla naglarna med ett svart nagellack. Tråkigt nog hade det nagellacket torkat. Nu blir det att inhandla ett nytt från Kicks. Vet inte vad ni andra tycker men jag tycker de är skit snyggt.
Istället fick de bli ett mörklila från Make up store.


Vi kunde tyvärr inte stanna kvar så länge, Elisabeths träning började klockan 19.00
Vi hade iallafall jätte trevligt och kommer med säkerhet göra om de snart igen.
Skillnaden då blir bara att mamma får betala sitt själv.
Kanske hon bjuder oss nästa gång, bara för vi är hennes döttrar =).

 



Kommentarer
Postat av: Mannen

Oj va du bloggar, smart att inte träna vännen. Love u

2009-08-22 @ 15:19:59
Postat av: lillasyster :)

jag vill ha dom andra bilderna på oss :) lägg upp dom här eller se till å skicka dom på msn :)<3

2009-08-22 @ 21:49:22
Postat av: Malleballe

Hej vännen!

Vad roligt att du börjat blogga, kul att få läsa om hur det går i skolan, se bilder på Felicia etc. när vi inte hinner ses så ofta. Borde ha en filmkväll snart igen tycker jag, haha Sune är guld alltså =)

2009-08-23 @ 00:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0