Första skoldagen avklarad.

Nu är den första skoldagen avklarad och jag har fått såå mycket information så det står mig upp i halsen. Men dagen har varit givande. Jag vill tacka Jennie och Tiina för all er hjälp, tillsammans gjorde vi en super dag, idag.!
Snart ska jag sätta mig ner i soffan och gå egenom alla dessa papper och pärmar vi fått, kolla på schemat och anteckna i almanackan en massa viktiga datum och klockslag. Imorn börjar jag klockan 12:15 med IT information i aulan 1 timme. Sen ska jag fortsätta eftermiddagen på smedjegatan 37 med en lektion. Kommer faktiskt inte ihåg vad lektionen heter nu. Står på schemat =)!

för er som läste bloggen igår kväll kan jag berätta att någon miljonär blev jag inte.
Köpte 5 st triss lotter, men hade ingen vinst på någon.
Bättre lycka nästa gång. Någongång måste man väll vinna, kanske inte miljonen men säg 5000kr.

Vet inte när jag ska hinna berätta om helgen i kolmården =( blir nog tidigast imorrn eftermiddag.

Nu ska jag börja med kvällsmaten: Kesokaka blir det ikväll.
Tycker det är bäst med en lättare kvällsmat då jag tränar senare ikväll.

Hej så läänge från en mycket stressad elle, men som ser ljust på framtiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0