Skit sur!

Är skit förbannad på min jävla fot, på min jävla skadade lilltå. LÄK för ihelvete.
Jag sitter här i mina träningskläder redo för att åka på passet som börjar nu kl 15.00 ca: 15 minuter kvar. För 10 minuter sen insåg jag att de inte kommer att bli någon Body attack för min del JÄVLA tå.
Har nu bestämt för att på måndag gå på Core och sen var de något nytt pass på Tisdag: funcional fite som jag ska prova.
Bläää
Nu tar vi nya tag. =)

Nu är de exakt 8 dagar kvar till skolan börjar. Har redan blivit erbjuden att  köpa lite litteraturböcker billigt!.
Att jag börjar plugga betyder att jag inte ska jobba mer på Willys, ska inte säga aldrig men inte första tiden.
Tänk att man har jobbat där i 6 år, helt sjukt!.
De finns många jag kommer sakna

Janna, Jenny och Therese


Anneli

Jeanette

Kattis

Finns fler, Eva, Sara, Carro, Anja....
Har inte kort på alla.

Hoppas ni kommer sakna mig med ibland.

Ikväll Var jag bjuden på Pool Party hos Emilie, tyvärr så kan jag inte gå.
Så det lutar åt mysbyxor framför tv´n och en påse godis.
Kan bli trevligt det med.
Det blir vad man gör det till =)!

Nästa vecka är den en såndär göra mycket vecka =)
Måndag=Träning. Kanske fika med michaela + familj
Tisdag-=Träning. Kanske fika med Michaela + familj (planera inför Kålmården.)
Onsdag= Vi åker till Patriks pappa i Gränna 2 nätter. Jag återkommer med bilder därifrån.
Fredag till Söndag= Åker till Kålmården med Michaela, Daniel och Olivia.

Nu ska jag ut och fika med grannarna sen måste jag till apotektet på sveaplan samt handla käk tills ikväll.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hellu! Hittade hit via facebook ;)

Kul att bli omnämnd ;)

Vi umgås ju utanför jobbet men kommer sakna dig där ändå, tiden kommer gå långsammare utan dig där ;)

Kram

2009-08-22 @ 21:23:08
URL: http://cemoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0